تعمیرات یخچال و فریزر و ساید بای ساید

تعمیرات یخچال و فریزر و ساید بای ساید

اگر یخچال یا فریزر خنک نمی کند می تواند از مواردی باشد که شامل تست برق ورودی و یا ترموستات (در دستگاه های ترموستاتی) باشد که اول ترموستات تست می شود . اگر ترموستات سالم باشد و به درستی کار کند موارد بعدی را تست میکنم.

خدمات ما تعمیر انواع یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی و ماکروفر از برندهای معتبر نظیر سامسونگ، جنرال الکتریک، دوو، ال جی و… می باشد.

مورد دوم موتور بوده که به صورت برق مستقیم تست میکنیم، اگر موتور هم سالم بود سراغ سیم کشی می رویم.

لوازمی که …………… که این دو عامل اصلی افت سرما می باشند.

معمولا بهتر سایت که در هنگام تعویض تایمر، ترمو دیسک هم تعویض شود چون عملا این دو به هم مرتبط هستند.

در دستگاه هایی که جای ترموستات ، مادربرد دارد بعد از تست موتور سراغ تست مادربرد می رویم که معمولا تعمیر می شوند و اگر تعمیر نشوند در مرحله آخر مادربرد تعویض می شود.

در زمانی که مجبور به تعویش موتور یخچال شویم باید بعد از خارج کردن موتور قبلی، لوله های رفت و برگشت حتما شسته شود (با مواد مخصوص شامل….) .

در برخی اوقات هم موتور سالم است و هم ترموستات و یا برد. ولی باز هم یخچال روشن نمی شود و یا کار نمیکند! در اینصورت رله و اورلود دستگاه معیوب می باشد ک تعویض آن به راحتی انجام می گیرد.

در دستگاه های ساید بای ساید مواردی که توضیح داده شده شامل مواردی بیشتر است. از جمله سنسور، ترمو فیوز و یا سنسور محیط که مقدار هر سنسور (اهم سنسور) با یکدیگر متفاوت است.

 

در توضیحات بالا بهتر است که با تعمیرات البرت امداد تماس گرفته شود تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حضور یابند.

یکی از افتخارات تعمیرگاه البرت امداد استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت می‌باشد. مهمترین مزیت استفاده از قطعات اورجینال صرفه جویی در هزینه‌های مشتری، افزایش ایمنی لوازم خانگی و صرفه جویی در زمان است.

 

تعمیرات یخچال و فریزر ساید از صفر تا صد از جمله :

تعویض موتور و شارژ گاز یخچال و فریزر

تعویض ترموستات ورله اورلود یخچال و فریزر

تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر

سرویس ساید بای ساید شامل :

عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر ساید بای ساید

تعویض دوره های فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید

لوله کشی آب یخساز ساید بای ساید(لوله کشی مسی و پلاستیکی)

تعمیر و تعویض شیر برقی یخچال و فریزر ساید بای ساید

تعمیر یخساز یخچال ساید بای ساید

تعویض موتورو شارژ گاز ساید بای ساید.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ ، ال جی ، فریجیدر، جنرال ، مابه ، کنمور، میله ، ویرپول ، آدمیرال ، آمانا  ، پروفایل ، وایت هاوس ، وستینگ هاوس ، ارج ، پارس ، اسنوا ، هیمالیا ، آزمایش ، امرسان ، فیلکو،فیلور و…  .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید